Saturday, November 24, 2012

jika susah,biar susah sekarang.. senang masa depan


sebenarnya,aku dari awal2 lagi aware dengan segala
perkara yang senior-batchmate-tu rasa sekarang
cuma aku dari awal,aku, tidak punya apa-apa ,pilihan kecuali untuk teruskan

mungkin ,mereka semua sudah hilang arah,
sudah hilang keyakinan dan keinginan
entah apa reason sebenarnya mereka berkata 'yang mereka rela' pada awal2 dulu
dan sekarang mula merasa yang ini adalah satu 'kesilapan'

kalau dari awal lagi niat aku cuma
untuk mencari redha Allah dengan membuatkan parents redha
aku rasa,aku hanya perlu bertahan 
kerana Allah akan membantu kan?

cuma sekarang,agak sesak
macam duduk dalam air yang paras hidung 
dan aku perlu menjengket untuk terus bernafas

aku leka-aku penat-aku lupa untuk berjengket... aku lemas


No comments: