Thursday, September 4, 2014

little thing that's matter

Aku menyedup capucino latte y dibeli di 
"The coffee bean & tea leaf" perlahan-lahan
Berseorangan menghirup coffee di tepi pantai
Sambil memikirkanmu telah menjadi rutin hidupku

Sesudah kembali dari hospital, aku akan kepantai
Atau selesai sahaja kuliah di uni aku akan ke pantai juga
Atau waktu hari cuti, selesai saja solat asar,
Dengan berpakaian sukan aku akan ke pantai

Begitulah, sejak 5 tahun y lalu
Pantai seakan-akan telah menjadi medium untuk aku 
Mengingatimu, lantas merinduimu

Capucino latte "coffee bean & tea leaf"
Untuk membelinya,
Aku perlu bermotosikal sejauh 10km
Tapi tidak apa, coffea selalu menjadi kegemaranku
Seperti juga kamu...

Jadi 
jarak, masa dan wang tidak pernah menjadi penghalang
Untuk terus mengemarimu

No comments: