Friday, May 28, 2010

lakai

A journey of 1o00 miles..begin with a single step...

single step???.
nk berubh....takut kena kata@pndg serong...
(dah diorg ade mlut ade mata ckp@pndg j lah,,tak luak pon)..
nk hijrah,nk cari hdup baru...tp....takut gagal...
(gagal tk mati lh...blaja dri kggln )
nk jadi bagus..tapi aku jht...
(erk mnusia baik lah..y jht tu setan)
org tua ckp..kalau takutkan ombk jgn berumah ditepi pntai..
erk..aku faild bahasa...so..kena kot kata2 ni dgn topic aku ..

iklan jap....atas tu lakai....kasut y glemer diklgn skater kot..
but aku bkn skater...papan deck pon tk pernh pijk...
pijk papan gelungsur j...ahakz..
but nice.......

ahakz..ye lah kan...nk buat apa2 kena lah mula slow...
tak ade nye org kuar2 j trus jadi pndai..or jadi kaya..
mmg lah pndai n kaya tak jadi tjuan utama dlm hdup..
tapi kena cari gak tu..
sbb Allah suka mukmin y kuat daripd mukmin y lemah..
3 hari lepas aku dgr ayah aku baca ayat ni..ahakz
so..jadilah kuat...
mentall,physical..kewngn,geligakn kpala,n whatever lah...
k lah..jom ambik langkh..
kalau da mlgkh....tak larat mergkk lah...
kalau blom.....start ar mlgkh...
kalau da slh langkh............cari jln pulang lah...
kalau da rasa nk bhnti........smbung balik...apa nk mati dh k???
kalau da tak larat.....take your time,rest n then smbung balik..
ahakz...
k jom sama2 langkh dgn lakai....





No comments: