Friday, June 18, 2010

hari ini

1.hari ni aku demam..stlah lebih kurg stahun tak demam
2. hari ni gak aku balik sabah kol 12 tghari..as 2nd year student
3.ari ni aku rasa sedih skit
4.ari ni gak aku punya bufday y ke-2o

ni bukan gimik bilamana aku pergi balik sabah pada tarikh kelahiran ku...
ok...bercerita,!!!!the day aku book tiket adlh mingu2 exam...so mmg kusut2-tunggang terbalik-haru biru lah hdup...
da tak ingt y 17 jun adlh bufday aku,,,smpai lah along aku tnya
"knp book tiket hari lahir kau",and then baru ingt..
"erk,nth aku pon da tk ingt tu bufday aku"

things hppend 4 some reason kan???

di uni, aku skrg da tak kish dah sal dri sndri,,,jadi tak terkish..
cuz sibuknya ,,smpai jalan pon rasa cm terbang...ahakz
demam...nth lah camne bole demam ni..sdgkn g sabah nnti ade cbrn ...
ade tanggnjwb..
mgkin inya penghpus dosa2 y lalu...
ya.!!! start from 17th jun 2010..
bkak cerita baru..and aku pon nk jadi baik2 aja..
cerita2 lepas,dosa2 lalu,apa2 saja y da bole dipanggil sej tu..
aku jadikan sbgai kenngan and jugak pengajaran..
balik sabah... erk...cm kt atas tulis..
balik tok smbung perjuangn..
y mana aku da anggp ianya sbagai fardu kifayah utk diriku...
if last year aku g main2,belajar aci taram,aci suka j nk blajar k tak..but this year..
aku nk blajar btul2... at least jadi someone y ade kualiti..
dan kualitinya itu bkn taraf mydin,tapi taraf NIKE..
rasa mcam da tua dah..ye lah one of aku punya kawan da kawin...
da sampai seru katanya..
dan aku pada hari ini..
nk ckp skit pada semua
hope...sapa2 y pernh aku buli,y pernh sakit hati,y pernh terasa whther aku sngaja atau tak. so..maafkan aku...
sapa2 y pernh buat aku sakit hati,menangis,y pernh tikam aku dri blakang... u all sngaja atau tak..ianya dirncg atau kebetulan..
"aku maafkan dah"
tau j,,,y mungkin luka dah smbuh,tapi parutnya mungkin kn hilng but take time...n mgkin jgk takkn hilang2.. ahakz...
pahit,manis.masam ianya kenangan..
dan ia dtg utk mematangkan...

p/s: pada mmber y hntr sms wish bufday,tQ2..
cpd y call n nyanyi2...tQ gak..suara tk sedp jadi sdp,kalah shahir Af tu..
pda semuanya..tQ tQ..



4 comments:

minico0per said...

dik,HAppy belAted bufDAy..kire n0Vel tu adiah ea..bc n fhm k..syg miDa

Outsiderz said...

hak hak..
tQ sbb care,tQ sbb wish,tQ sbb syg sayang,tQ sbb mmberi
and tQ...moga allah syg k.muni slalu

simpleLady said...

epi belated besday...sowi la xtau...smoga tabah tempuh dugaan...jaga diri elop2...gud luck n take care...

Outsiderz said...

tQ sebb wish...
that means...saya ni ade part jgk dlm hati kamu
lmbt tau tak....tk pnting
ahakz....tQ