Wednesday, August 8, 2012

melengkapkan tugas sebagai manusia,masing-masing ada cara sendiri kan?

selesai memberi syarahan,
"bagaimana untuk score dalam pelajaran"
tepukan gemuruh diberikan kepada dia,
 seorang pelajar contoh-best student-pelajar harapan-

aku disudut paling belakang dewan,
masih berusaha untuk menghabiskan komik naruto 
dengan bertemankan mp3 player di kedua belah telinga
dan lolipop tergantung di mulut

entah macam mana,nasib kurang menyebelahi bilamana
soalan telah ditujukan kepada aku yang tidak mendengar apa-apa ini
soalan mengenai cara pembelajaran effektifnya mengikut
caranya....

p-e-m-b-e-la-ja-r-a-n  effek-tif???

instead of memberi jawapan,aku bangun dan membuat satu penyataan

"kalau kau nak semua orang jadi macam kau,
siapa lah yang mahu jadi macam aku"
sambil angkat kening dan awang-awangkan lolipop di tangan

hahahahahahahaha...

ok,aku cari pasal waktu tu


No comments: