Friday, October 7, 2011

cukuplah bercakap,pada yang tak pernah mahu mendengar

aku: salam,sihat kawan
dia: salam kembali,sihat2 sahaja
aku:hahahahaha.....hidup macam mana
dia:tak pernah jadi mudah kan?hahahahah....pehal call?
dia: oh...kiss me??
.............
dia senyap untuk beberapa ketika sebelum aku dengar nafasnya dihela
...panjang...

dia: where and when?
aku: here and there..
dia: hahahaha..bila lah kau nk berubah,suka je main2 ye...
aku:hahahahaha..aku je,kau??
dia: so,mana datang kiss kiss ni
aku: oh,aku beli perfume yang ada tulis....kiss me...
dia:da agak...mesti ada benda2 macam ni..
aku:hahahahaha....mind reader eh kau ni
aku:maybe ya..

bukan mudah nak cari kawan yang dapat tembus perasaan aku
yang berlapis-lapis seperti kerak bumi ini,

maka..sekali dapat...
takkan aku sesekali persiakan..takkan walaupun sekali

No comments: