Saturday, June 30, 2012

seriusly tak mau

Akan ke kudat,
kudat itu adalah satu daerah di sabah yang agak jauh dan juga pedalaman lah
pernah menjadi kawasan 'glamour; dengan malaria
tetapi berita terbaru mengatakan ianya tidak lagi
ok lah kan kiranya
perjalanan ke kudat dari Kota Kinabalu biasanya 2-3 jam 

tahun ini akan berpuasa di Kudat
which is majoriti penduduknya Rungus-Kristian
tahun lepas berpuasa di Sandakan yang 
majoriti penduduknya Islam

Actually memang betol-betol tak nak lah pergi Kudat
reasonnya mungkin sbb tak semua kena pergi
1/3 daripada budak batch je akan sana
by rotation kemudianya yang lain akan menyusul

tu lah,tapi kena pergi jugak lah
yang severe sikit sbb aku kena time bulan puasa
lepas tu lepas raya pon masih akan di Kudat

siapa tak tahu kudat,sila goggle
disana ada satu kawasa pantai y agak menarik
ciptaan Allah yang pelik
tip of borneo orang kata
nanti lah,ada masa aku kesana.

hmmm...kudat kan

2 comments:

bisikan rahsia said...

salam mida.ni njw,xtaw laa igt ke x lg.hehe. i've been to kudat once. time PLKN, ade trip ke simpang mengayau, the precise tip of Borneo. spectacular view, nnti ade mase pegilah. anyway goodluck there :D

Outsiderz said...

tQ..
i/Allah akan sampai ke simpang mengayau tu nanti