Monday, June 11, 2012

we created a huge problem together...

perasaan ini masih seperti dulu
mild ischemic pain which is localized to the right side of my chest
it suddenly appeared anytime-anywhere
when
I see you-hear your voice-or someone talked about you

Ada beberapa perkara dalam hidup aku
yang aku enggan untuk ceritakan kepada manusia lain
Biarlah ia menjadi rahsia antara aku dia dan Tuhan kami

Kerana kesakitan,dan juga kegembiraan itu
terlalu sukar untuk dinyatakan
dan mungkin tidak akan difahami oleh sesetengah manusia

Mungkin juga aku enggan untuk menceritakan
kerana aku terlampau berkira
 aku tidak mahu berkongsi segala rasa itu dengan manusia lainnya
Biarlah hanya aku dan dia fahami dan rasai
disaksikan yang ESA

and to whom it my concern,
aku harap tiada penyesalan antara kita
dan aku tahu rasa semacam itu tidak akan ada,bukan?

kerana bersama masa kita telah belajar untuk percaya
yang Allah temukan aku dan kau
bersebab

so do you think
it's sweet to be remember?

No comments: