Tuesday, April 26, 2011

inspiration

hak hak hak (sile gelak sebiji-sebiji)

adik aku: lagi seminggu kan nk balik
aku: ya,minggu depan lah.adik nk suruh beli apa-apa?
adik aku:apa-apa je lah,minggu depan kan
aku: ya minggu depan.nak datang ambik tak kat airport?
adik aku: sekolah la minggu depan

selalunya aku kuat,kuat utk terus berusaha menangkis segala mcam rasa
yang datang dan juga cuba menjatuhkan aku
escapism..hanya tidak terlalu memikirkannya,dan kau tidak akan tenggelam dalamnya
tetapi ,tarikan sogokan dan juga aura-aura dari luar
kadang2 buatkan aku terfikirkannya tanpa disedari
apa mungkin selama nya aku mampu lari kan..???
tiba masa aku kena tentang secara berdepan
aku cuma perlu menikmati rasa ini dengan cara yang positif
tidakkah positif itu mampu merubah segalanya..??
segalanya..ya..segalanya
-------------------------------------------------------------------------------------
berbalik kepada yang asal
maaf kerana tidak mampu menjadi yang kuat itu,
maaf kerana mementingkan diri sendiri,
maaf kerana aku tidak sanggup utk melihat yang lain bersedih,
maaf kerana aku lari@tidak kembali,
maaf kerana tindakan aku,yang aku anggap betul utk kamu,hanya mungkin betul utk aku,
maaf kerana percubaan aku tidak membuahkan hasil yang kau tunggu,
maafkan aku...
maaf ini untuk semua yang sedarah dengan aku..
maafkan aku

aku selalu bawa kamu
dimana sahaja bumi kupijak langit ku jungjung.
itu sahaja yang mampu aku janjikan dan tunaikan

No comments: