Sunday, April 3, 2011

tak adanya mudah sangat

malam ni rasa pelik tu menebal-nebal.
selalunya pantang ade benda manis sikit mulalah si semut merayap2 mendekati
tanpa mengira keselamatan mereka
kadang2 sisa kopi dalam mug pon berjaya menarik mereka
tapi...tapi
hari ini,aku letakkn kopi yang penuh 1 mug tak juga semut datang menjenguk
seekor pon tidak kelihatan..
maka...maka..
aku mula naik heran,dan aku mula meng-agak2
1.dieorang ada meeting kot,atau mesyuarat pibg
2.tk pon ade kenduri arwah kot di mana2
3.alah public holiday,maka tak ade yang kerja kot.

...rindu sama semut lah...

sekarang da masuk study week,
bercakap tentang masa kan
2 minggu lagi utk exam..
2minggu masa exam berjalan..
sehari lepas habis exam dapat tahu result
lagi 2 bulan lagi nk balik umah selepas aku tinggal umah 8 bulan
lagi 3 bulan nk masuk 3rd year..

dah 3 belas kali baca,3 belas kali juga lupa
ni mesti dia suruh baca 14 kali baru ingat tak lupa2
sabo j lah...sabo j lah hati..
tinggal di tempat baru ni-suasana baru banyak uji sabar aku y sememangnya tipis
lepas ni i/allah tebal lah...
i/allah kekal

No comments: