Thursday, April 21, 2011

manusia selalu mahukan apa yang bukan milik mrk..yang mereka miliki tidak pula dihiraukan

balik dari kelas aku cuba untuk menenangkan diri
berhenti dan berfikir kembali

"apa betul aku biarkan apa yang dia lakukan sekarang"

lama aku fikir..

dah kini..aku tahu aku patut biarkan

kalau kau betul kasih biarkan dia belajar untuk belajar
biarkan dunia yang mengajar..

sebenarnya yang boleh tolong diri kita
ada dua sahaja

Tuhan ...dan juga Diri sendiri.

aku mahu lena aku malam ni tanpa nota2 ganas yang buatkan hidup aku panas..
sies aku mahu lena yang damai

2 comments:

homosapien said...

"yang ada ini sudah harapan kita, bukan salah kita mengharapkan yang belum ada tapi jangan lupa yang telah ada" -hamka-

related pada tajuk mu~~~

Outsiderz said...

silakan

dalam mengejar
yang belum kau miliki
tapi jangan pula ditingal mati apa yang kau miliki

memiliki itu berserta tanggunjawab
sebenarnya.