Monday, April 25, 2011

pasrah

sejujurnya aku ...
exam kali ni,terasa benar lainnya
ya..seminggu lepas yang berlalu terasa lain dari minggu2
yang telah 2 tahun aku tempuhi...disini....
jadual exam tidak berubah,still mencekik
suasana juga masih tegang hingga aku sudah pandai bernafas tenang walaupun kelilingku tegang
ya...secara zahirnya dan mungkin tidak zahir,tiada benda yang berubah
tiada apa-apa yang lain seperti exam-exam yang lepas
tapi.....sies rasa lain..
apakah ..ini petanda???

tak perlu upload disini,tapi tangan aku gatal utk tekan button upload

kawan aku cakap
berdoa itu tidak merubah,atau menyelesaikan masalah yang sedang kita hadapi
tapi "dia" akan alter kita punya pandangan-hati dalam melihat masalah itu
kalau Tuhan nak tolong,dia tolong
kadang2 hamba2nya sahaja sombong.......sombong utk meminta pertolongan

No comments: