Sunday, May 1, 2011

jika awan tidak dengkikan aku,esok aku akan tenung lagi mentari jatuh


ini adalah cara bagi aku untuk berkongsi rasa
semua rasa mungkin..gembira-sedih-kecewa
kecewa/sedih mungkin lebih banyak menjadi isi pati tulisan aku ini
kerana kau tahu,tak ramai yang ingin tahu kesedihan kau
ingin tahu itu mungkin ada,tapi yang faham tak ada bukan??
itu lah..

mana2 yang kamu tak faham,aku tak harap kamu faham
mana2 entry aku tuju-tujukan pada sapa2...tapi tak sampai..aku juga tak kisah
mana-mana permintaan aku yang aku tulis disini-tak tertunai,aku juga tak sedih
aku tulis disini,,,rasa2 yang penting bagi aku tapi tidak bagi orang lain

mungkin aku takut untuk lebih kecewa,atau takut untuk terima hitam putih perkara
biarlah,,tak semua bnde perlu diucap,dinyatakan hitam putihnya bukan?

aku hidup tak seorang,
aku hidup
ada yang sayang dan,dan ada yang aku sayang
ada yang tak suka dan,ada yang aku tak suka

note:
aku tak mencari persamaan antara aku dan kau
aku mencari perbezaan,
dan aku belajar mencintai kau kerana perbezaan itu

No comments: