Sunday, May 8, 2011

tarik rambut dalam tepung lebih susah dari apungkan klip kertas dalam air...

sebelum habis exam lagi aku sudah fikirkan
buat kira2 dalam kepala-cuba tambah dan tolak
bila kepala sudah tidak mahu lagi mengingati-mencuba imaginasikan segala bacaan aku
maka aku alihkan...ke tempat yang lain.

aku cuba manipulasikan dan aku cuba predict apa yang akan terjadi
dan aku malarkan apa yang takkan berubah dalam diri aku
hish ...susah...ini masa depan...
aku perlu lebih mencintai masa depan tanpa aku perlu kurangkan cinta aku pada masa lepas
kan ke elok tu...berlaku adil dalam membahagikan cinta
yang menjadi persoalan sekarang ...mampukah aku..

oh...apa yang berjaya mengambik tempat dalam kepala aku
utk aku fikirkan dulu dan sekarang ni..ialah...
camne lah nk survive belajar apa yang aku tengah belajar.
jangka masa peeendek...tahun depan.
yang panjang sikit.......lagi 3 tahun
yang memang kena fikir trang tang tang.....seumur hidup aku..
camne tak nak mati sebelum tiba masanya..

haih...
kena lepak ni....sirap sejuk dengan apam balik sekeping
esok aku sambung fikir lagi..

No comments: