Sunday, June 12, 2011

aku kecewa lagi.....

aku sentimental,sebab itu kecewa-gembira aku terang nampaknya....

kalau kau tidak mahu tolong aku selesaikan masalah aku ni..tak ape
aku tak pernah mintak tolong kau selesaikanya pun kan..??
kerana aku tahu masalah aku,aku je yang akan faham,rasa dan hadap
tapi tolong....
tolong jangan tambahkan lagi masalah aku
dengan menjadikan diri kau tu masalah bagi aku..
..really annoying tau..
sebanyak mana aku cuba bersangka baik,sebanyak itu juga kau matikan sangkaan aku tu
aku mencuba sedayanya,tapi aku tidak berjaya akhiranya
maaf untuk itu ....maaf kerana usaha aku itu tidak berjaya

masalah yang aku ade sekarang ni da cukup buat hidup aku tunggang langgang
tahu,yang datang dalam hidup aku tu memang diberikan tuhan utk aku
kalau kau juga datang kerana tuhan utk tambahkan masalah aku..apa bole buat
haih........(aku masih cuba bersangka baik pd kau)...
kau je yang tak pernah.....haih...

aku buat line sekarang...
kita jaga hal masing2,kita buat cara masing2...
kalau hormat pon kau tak bole adakan,percaya aku tak bole tumbuhkan.
setakat ini sahaja lah..
aku mengalah bukan kerana aku berputus asa..
cuma aku kini ade rasa kecewa...

untuk punyai rasa itu normal sebagai manusia,
normal kalau aku mula meluahkan rasa,
normal juga kalau aku menunjukkan ia....
kalau kau kata tak normal..... itu kau,bukan aku...

No comments: