Wednesday, June 22, 2011

mencuba untuk menekan tekanan yang sedang menekan aku..

ini lah tempat jogging lepas subuh dan waktu petang...

kerja-kerja menganalisi maklumat bukan susah sangat,cuma kena sabar

untuk menganalisa kata2 orang dan ditulis ke dalam buku tu .....bukan senang!
kalau setakat tulis bulat2 apa yang dicakapkan tak ade lah susah sangat kan??
ok,dia cerita rasa dia,bebanan dia,sakit dia
kita interpret,tulis balik melalui cara kita,gaya kita
mai seorang lagi tanya pulak si pesakit,
dia tulis setelah di'interpret'....of course mengikut gaya dia...
dah tu???

kalau dalam bab2 macam ni,bab2 rsa,beban ni
susah untuk bersetuju untuk tidak bersetuju
kan....??ketidak samaan dalam menganalisa akan
membuatkan ketidak samaan dalam menetukan rawatan

ini aku kongsi apa yang aku belajar tahun lepas..haih...
kappa statistic..


budak2 belajar statistic mesti terrer punya bnde2 ni,aku ni setakat belajar atas angin je
tau,faham,bole explain balik..kira orait..
nak cari yang expert...tempat lain lah..bukan aku

No comments: