Thursday, June 23, 2011

self-explaination kan??

kira ok ke tak kalau esok aku pergi kelas bawak
bantal,selimut,cik panda aku...
dah ada plan nk tido je time kelas esok...

....
dia : kamu dengan dia gaduh ke?
aku: kenapa tanya macam tu
dia: tak lah,macam
aku: tanya dia,sebab kalau tanya saya...memang tak
dia: ha'ah?
aku: ye..
dia:hmmm...

main agak2 ni susah,tanya je lah kalau nk tahu
cakap je lah kalau nk dia tahu
fahamkan lah kalau nak suruh dia kisah

apa yang nak jadi lepas tu,tunggang terbalik atau kena langgar angin amarah
atau suasana jadi beku paras o celcius...lantaklah
at least......aku cuba ...
cuba menjernihkan yang keruh..
ade dua je...
1.jernih dan tidak berdebu
2.kotor dan tiada tempat tak ada debu..

note:
i'm talking about relation-ship...
dimana semua orang punyai dan jaga yang itu...
cuma cara 'menjaga' itu berbeza antara kau dan aku kan??
haih

No comments: