Wednesday, January 11, 2012

Antara neraka dengan syurga,tiada yang tengah-tengahnya

Masalah yang paling besar bagi aku 
adalah masalah yang berkaitan dengan keluarga
masalah yang keluarga aku hadapi
secara langsung atau tidak akan menjadi masalah bagi aku

dan masalah yang paling besar daripada masalah keluarga 
adalah
aku tak boleh stand jika ada antara
ahli keluarga yang punyai masalah
secara langsung atau tidak langsung 

ia akan membuatkan kepala aku berdenyut-denyut sesuka hatinya
salur-salur darah membesar dan aliran darah ke otak akan meningkat
senang untuk aku marah bila ianya jadi seperti ini

kau tahu kenapa family adalah masalah terbesar aku?

kerana itu adalah harta aku yang paling bermakna
satu-satunya perkara yang aku tidak mahu kehilangan adalah mereka

nak marah , family kan,
tak marah,
siapa lagi yang nk marah.kalau bukan family kan



No comments: