Sunday, January 15, 2012

realize it

sebenarnya macam ini

walau aku suka sebanyak mana pun pada seseorang
dan dia suka pada aku
kami masih mempunyai batas.
sekarang aku sukakannya,dia sukakan aku
tapi masa depan aku tidak akan tahu macam mana?

rasa sayang yang ditiupkan Allah ke dalam hati aku ini,
ini mungkin sesuatu yang betul atau hanya ujian ,menguji iman aku padaNYA

dan aku tidak akau terus jatuhkan diri aku seratus peratus
segala rasa pada manusia itu, biarlah separuh-separuh....
hanya menunggu pada waktu yang sesuai
untuk aku kumpulkan dan jadikan ia penuh

kalau dia milikku,mana dia nak lari.?
Allah akan tetap kembalikan dia pada aku

kalau dia bukan milikku,tak kira kemana pun aku mengejarnya
Allah tetap tidak akan menjadikan kami untuk bersama

Kuasa Allah tak ada siapa boleh lawan
Perancangan DIA tak ada yang tak kena dan menjengkelkan

oleh itu,rilex-rilex sahaja...
tunaikan tanggunjawab pada waktu dan ketika ini dulu
kan?

I saw U in the class 4years ago,the way you talk and laugh 
have really make me feel sick
The doc said that this sickness is incurable
and now I'm "permanently" infected

No comments: