Wednesday, January 18, 2012

I'm gonna miss this

Lagi 2hari sebelum exam posting bermula
dan kiranya lebih kurang 3 hari lagi 
sebelum tanggunjawab saya sebagai ketua...berakhir

memang penat,memang penin,
dan selalu sahaja membuatkan darah naik secara tiba-tiba
dengan adanya beberapa manusia "special"
1.suka mempersoalkan segalanya,hatta jadual pon dipersoalkan (jadual dari pihak uni)
2.selfish,she act like dia langsung tak ada connection dengan university
3.tak pernah nak dengar orang cakap sbb he think he know everything
4.sangat 'rajin' sampai perlu diingatkan,diberitahu selalu-datang kelas
5.Ignorance,telah diberitahu tapi masih tidak tahu

sebenarnya,saya sangat berbesar hati menerima tanggunjawab ini,
You never know your own capabilities unless u try and do it..kan?
at least at the end of this posting saya bukan sahaja tahu sambut baby semata-mata
tapi juga
1. tahu macam mana nk handle manusia yang suka mempersoalkan semua benda
2.sabar saya makin tinggi...alhamdullilah
3. perbualan seharian  bm-bi saya improved sikit
4.lebih rapat dengan doktor dan staff2 hospital
 (dah muka ni yang kena selalu jumpa mereka)

yang paling penting
saya terima tangunjawab itu dengan rela dan tanpa ada hard feelin
saya lepaskan tanggunjawab dengan gembira tanpa ada hurt feelin

 sub-group for O&G posting

Apa lagi yang kau mahu, melebihi kemahuan untuk punya hati yang tenang
tanpa sebarang rasa tidak senang?

No comments: