Sunday, August 1, 2010

tak tahu kenapa

hitm,biru,merah...itu warna
adidas,nike and umbro........itu jenama
luruh,salji,summer....itu cuaca
satu dua dn tiga....itu number
tntera,engineer n doc....itu kerja
spm,upsr,pmr....exam paper
hati dan jiwa......itukah DUNIA???

pink....mgkn sbb da sengal sepruh tangki..maka jadilah aku begini..

lama tk menulis...tk punya masa dan ruang sbnrya..
minggu ni..
semua bnde cm tk kena,
tk buat apa2 pon rasa letih thp kritikl,
baca pon sush nk masuk dlm kpala..
kerja pon byk tk jadi seperti biasa..
nth lah kenapa...bnde cm ni y menimpa..
call umh pon mcm ade y tk kena,,,
tiba2 rasa sakit dijiwa..
rasa nk hntuk2 kepala,agar kepala jadi mcm sediakala..
test just around the corner, dan ianya pnentu utk final..
tapi aku still tk buat apa2..
bukn tk tkut,,or tk nk bersedia,,,
tapi semua bnde cm tak pada tmptnya..
kwn ramai j kt sekeliling,tapi still rasa cm sendirian,
aku ade j tmpt kt sini,tp rasa cm outsiderz
mgkn aku y pelik ,mgkin aku y tak btul,,aku y tk kena..
tapi...
aku pon tk tahu knp...!!!
sieslya..
tk tahu knpa...!!


outsiderz
171664

2 comments:

hannan said...

tak pe mida.. kadang-kadang tu kte hanya perlu lalui je. tp, make sure setiap benda yg kte buat yg terbaik. tak kesah la jd ke tak. at least, bila kte renung-renung kn balik time tu.. kte rasa lega sbb kte buat yg terbaik. InsyaAllah semuanya akn okay :) take care

Outsiderz said...

ok...tQ