Sunday, August 8, 2010

akan aku!!


Afiza Hamzah sbb ada org semennanjung tak kasi sy gi sabah

Syami Hamzah umi ngn ayah lah..saya dah ade kt sini..tu pun da ckup risau dah mrk..
along dok umh jaga umi..saya disini sorg2,,jaga diri sndri..

Afiza Hamzah Mida: Awak balik rr jaga parent....sy bukanlah yg terbaik nak jg diorang..hahahaa.

Syami Hamzah
apakah....???
ingt saya goyang bontot k kt sabah ni..ngh fight ni..
sape punya idea soh saya msuk bnde ni..
susah skala 7.5..
dok ganu...ank sulung kena jaga umi n ayah...
nnti turn saya plop..

Afiza Hamzah hahha...dah takdir tu...yg pasti u ank yg menurut perintah...t habes dah UD44..nak banding ngan i yang blajar taraf diploma jer ni.. Susah erk??hahahaha...lau ambik engineer pun susah gak la...Ada turn gop ker? Diorang ttp ibu bapa terbaik di dunia...I love them more than U know.

Syami Hamzah
hak hak..
rasa nk terjun bngun dgr u pnya statemt..ank y baik!!!good
hak hak...
dip k ijazah..UD44 UD100 pon bkn bole bwk mati,..
hak hak hak..
weh...nk buat asingmnt mmbunuh ni..
kem salm umi ayah

Afiza Hamzah Memang la...orite...take care. Jga diri, jaga motor, jaga diri time naik moto...jgn2 laju2 sgt...laju banyak takper asal berpada...Salam disampaikan. Wsalam


atas tu..aku ngan along aku punya ckp2...
kt fb aku y dh lama tk active!!
semenjak dua menjak ni
byk j y berlaku kt umh.....
probs@berita gmbra@salh faham...semuanya smpai kt aku
y mana...aku tk dpt buat apa2...sbb aku disini..mrk disana..
kdg2 aku rasa j sedih sbb..
aku tk dpt buat apa2...
jus mndengar and pendam sahaja..
terkadang rasa cm tk berguna...
sbb tika
mrk brusaha atasi mslh@berkongsi brta gmbr@sama2 slesaikn slh fhm..
.......................
aku disiini hnya disini shj...tk contibute apa2..
sdgkn aku ank y tua,dan aku berupaya..
sory lah..
aku dah cuba jadi y bgus utk smua...
nnti aku balik ,aku top4 .....
biar aku y jadi penjaga.....utk korg semua..
LOVE u aLL...


No comments: