Friday, August 27, 2010

terlepas

out of control!!

semenjak dua menjak ni..
sng sangt naik darah...
dah byk kali dah sabar,berjaya lah jugak...
tapi kdg2 terlepas.....
ade j bnde2 y buatkan kpala rasa bengang,
tgn rasa ringan,darah rasa panas..
dan mula lah tk leh nk dok diam2...
heartbeat tba2 meningkt..mendadak..

sensitif k aku???
mgkin aku y pelik,mgkin aku y mcm2..
pada sapa y tak suka...!!
aku mrh2
aku tk kisah...sjk datang sabah ni j...
aku jadi mida y kisah..
kisah pada org lain punya feeling,
pada org lain punya life,org lain punya hal...
kish dgn sekeliling,kish dgn ape y kuar dr mulut org
kish dgn cara aksi org,ckp org,gaya org..
tapi,,adakah org kisah dgn aku..!!!
1 sokln y tk terjwb,tk tahu perlu tnya atau tk???
tk thu cmne nk jwb..
erk....ahakz...

study sambil dgr muzik.fm
jiwang+jiwa=ingt zmn sek
sieslya ianya bagi kesan!!
outsiderz


No comments: