Tuesday, August 10, 2010

puasa dah


esok..
da puasa...
mknanya sbulan lagi...raya...
raya thn leps...!!
aku lepk kt bilik,,sorg2..mkn megi..
muka mmg senyum...
tapi dlm hati.....aku sedih j..!!
ye lh kali pertama raya sorg2..
tnpa family,tnpa ketupt dn lemang
tapi ..thn ni nk balik raya...
26 hari dari skrg aku kn balik umh...
puasa,raya kt umah..
suke suke suke
dan sedar tk sedar..
dah dua pluh tahun...
aku puasa...dan aku raya..
aku pon tk tahu..
sbyk mana...aku mengambik iktibar..
dan sbyk mana....pahala y aku kejar..
dlm bulan mulia ini..
moga..ianya lebih baik dari thun2 sudah..

-selamt berpuasa pd semua-

2 comments:

hannan said...

yay! raya kt tegannuu ;D
selamat berpuasa mida, kak hannan mohon maaf ats semua salah silap..

Outsiderz said...

yay yay!!
selamat berpuasa jugk utk kak hannan..
sama lah..
saya pon mintk maaf jugak