Thursday, August 5, 2010

5


takdir..
aku tk bole nk pilih..
tp
bagaimana utk hidup dgn tkdir itu..
aku y pilih

kdg2 y diluar,tkkn sama dgn y didlm..
bkn hipokrit,bkn cuba berlagak tenang..
tp ianya lagi bgus..
kalau..
aku j y simpan..

ni aku punya ......dikarang pd
end of 2007
............emmm................
letih...dgn permainan hdup
letih ....hdup dlm dunia pura2
disini,kebnyakknnya
bkn dtg mencari ilmu
nama,pangkt dn cinta y dicari,
bkn cinta y Esa...sadisnya!!
salah siapa??...aku pon tk pasti
tak bole mencari..jwpn y pasti..
tapi 1 harapan aku,,,
aku y dtg utk mcari ilmu,
dan kasih syg y Esa
akan terus maju
dgn matlamat y satu,
dan...moga tidak terpesong
dari jalan ilmu...
ahakz..

-outsiderz-



2 comments:

hannan said...

smart la gambar mida :)
motor, no plat mane?

Outsiderz said...

plat sabah..
nnti angkut balik trg..
kenangan dari sabah..
y dihati mmg bwk balik..
y zahir pon nkbawak balik jugak..