Monday, August 30, 2010

nilai cintaku!!!


kerana ALLAH kita berjumpa..
dan
kerana DIA kita berpisah....
jika sgalanya kerana NYA..
tiada duka tiada lara..!!
kerana DIA
akan slalu mberi y terbaik..
utk jadikan hmbanya sbaik mungkin!!!
walaupon pada dasarnya menyakitkan..
tapi ianya membahagiakan!!

"aku mencintaimu kerna agama
yang ada padamu,jika kau
hilangkan agama dalam dirimu
hilanglah cintaku padamu,
i/A!!!
kerana ALLAH"

0utsiderz
with love,jiwang2 karat!!
which is aku tk pernh buat sblm ni
aku tk pernh ckp sblum ni
tk jugk pernh bermint sblum ni
tapi post kali ni agak jiwang2..
mgkin sbb skrg da sdr aku punya jiwa..
y mgkin org lain tk ade,
org lain tk paham,
dan aku ade hrpn y aku sandrkn pd DIA..
hanya DIA
i/A
moga dipermudahkan segalanya!!



2 comments:

P.Versus said...

u'll get the best later...:)

Outsiderz said...

aku percaya,
aku buat,
and aku yakin