Thursday, March 31, 2011

aku tak suka kucing sebenarnya...

ni kami 6 adik beradik
yang kat tengah warna kuning tu-aku-
aku j yang selalu lain dari yang lain..
lain pon tak pe...aku tau..aku juga adalah mereka
mereka juga adalah aku

anak pertama
suka sangat beli baju,sikit2 nk baju baru,nk baju biru,nk baju hitam pulak
anak kedua
suka sangat hilangkan baju,tiba2 hilang,tiba2 ada balik yang da hilang tu
anak ketiga
selalu kena tukar baju....membesar kemudian mengecil,dan membesar balik
anak keempat
tak suka basuh baju,pakai,pakai,pakai.....basuhnya tak
anak kelima
sangat tidak suka gosok baju..mungkin takut iron kot
anak keenam
tak reti2 lagi nk cari,nak pakai baju sendiri

atas tu tentang baju,bawah ini tentang nasi kerabu

anak pertama:suka sangat makan nasi kerabu
anak kedua:makan,tapi lebih suka nasi minyak
anak ketiga:makan tapi lebih suka pulut
anak keempat:makan sikit..sbb memang selalu makan sikit j
anak kelima:suka makan kerabu j banyak,nasi tak
anak keenam: langsung tk suka....bosan sudah paksa..

pada ayah dan ummi y memang sabar melayan anak2 yang
akan-sedang-telah membesar.
setinggi penghargaan diberikan..
mohon limpahan rahmat utk mrk !!

No comments: