Friday, March 11, 2011

i'm not kidding

aku cuba me-makna-kan tiap y datang utk tempatkan
tiap sesuatu/sesorang di tiap tempat...ya tempat di hatiku

kalau aku dan kau-mcm hantu
tapi aku dengan dia-mcm hulubalang
dan aku dengan mereka-mcm komunis
itu adalah aku,aku memndang menerima sesuatu/seseorang
berdasarkan cara ia datang
keadaan ketika ia datang pada aku,dan juga keadaanya bersamaku

itu adalah titik rujukan-atau juga-sandaran utk tiap y aku lakukan

kalau aku berbeza pada lain tempat-orang-keadaan.
itu adalah aku,yang berubah mengikut persekitaran
lebih kurang mcm sumpah2 lah
sumpah2 tu fizikal appearance,aku ni....ntah lah

note:
bilik gila sunyi mcm tanah perkuburan (rumate tido kot)
yang bezanya,tk ade pohon kemboja-berbunga putih y merendang,dan tak ade juga nesan
sunyi tetap sama...tempat j y berbeza


No comments: