Saturday, March 5, 2011

sun is shining everyday...maknanya??

note
jangan terlalu ghairah utk melengkapkan apa y tidak lengkap
dan terlalu taksub untuk menyempurnakan apa yang tidak sempurna
hingga terabai segala y melengkapkan kita
kerana
kadang2,kita sempurna dalam ketidaksempurnaan itu
kita lengkap dengan ada yang tidak lengkap itu!!

cuti y lepas time aku ke mount kinabalu
ada sekawan member bercuti ke labuan,di labuan tu ade 3 benda y murah
rokok-arak-dan cokelat
disebabkan sekawan member2 y pergi labuan tu pompuan islam
maka,mereka mengangkut balik cokelat y tk habis2 dimakan
aku...kurang suka cokelat,tapi makan j..sikit2
sekawan ???(mungkin aku silap guna penjodoh bilangan)
tu cokelat y dikasi utk dirasa ikhlas dari teman..
tengok tu aku siap ambik gmbr,upload dan buat entry lagi
betapa aku hargai pemberian korang...kan kan??
wuhahahaha...

esok jogging lagi,apa y sebenarnya y best bila jogging ni
aku pun tak tahu.
aku cuma mahu jadi macam dulu
berupaya keliling 10 round padang bola sepak non-stop
tu dulu...masa umur 12 tahun,sekarang da nk masuk 21
ni kena berlari dengan berstrategi...

hari ni da menjerit,tapi stress tak hilang semua lagi
masih berbaki
dan hari ni juga kurng kasih sayang sebab semua orang busy
esok lah,aku tuntut balik apa y tak cukup tu

bila makin tinggi risiko,makin bayak keuntungan kan..
eh,tetiba j cakap tentang risiko..
wuhahahaha

No comments: