Saturday, December 31, 2011

we all in same sick little games

kamu tahu ,dan kononnya kamu kenali aku,
bertahun-tahun lama kau dengan aku,
jadi,kamu yakin kamu kenali aku luaran ,juga dalaman

kau tahu bukan?
aku tidak mudah percaya pada manusia
yang aku ceritakan pada manusia-manusia sekeliling aku
ianya hanya 2/10 daripada cerita-latarbelakang-full story aku 

pengalaman mengajar aku untuk tidak terlalu percaya,
kerana sakitnya rasa, bilamana ianya dikhianati ,bukan mudah untuk dihilangkan
bukan mudah untuk dilupakan

hanya 5 orang teman selama 21tahun kehidupan aku ini
yang tahu segala-galanya mengenai aku
5 orang yang berada di merata negeri
ya...mereka tahu sepenuhnya tentang diri aku

mudah,
aku percaya pada mereka waktu mereka tidak 
pernah mahu aku percayai pada mereka..

and they still treat me equal, after knowing who am I...
exactly,what am I

miss you all budy

note:
My second baby is baby boy,3.4kg at HDOK 3:00am 31/12/2011

No comments: