Thursday, July 22, 2010

10 benda

1.aku tk brp nk suka medic student.why???perlu k aku jwb..
2.kelas Bi ,aku jdi assisstnt,,pksa rela time aku angkt tgn,tp skrg da rela time aku tekan keypad lptop
3.dia seksi,aku y seksa,,,(waras ni)
4.aku minum nescafe balik..!!
5.still tak suka membaca...anyone leh tolong aku..
6.bilk baru pelik,tiap kali bgn...nk tito balik..
7.ramai org kata aku jiwang!!!!!erk...ye k???
8.aku makin takut dgn anjing...wuargh..
9.aku kena on blik fb...sbb kelas bi guna FB..alahai
10.aku allergic color pink...sure j ni..

-22th july 2010-
esok exam
hari n aku mgarut

2 comments:

ema said...

nak cakap ne...
ur words kills....
makan dalam ney...
bia saya je yang paham...
huhuhu

Outsiderz said...

hak hak hak...
makan dalm???
saya mmmg makan dalm pinggan...
ye ye..
saya tulis..
terserh pada semua camne nk tafsirkn..