Wednesday, July 28, 2010

weird..kah aku..!!!??
lau aku tak buat apa y org biasa2 buat..
lau aku tk tgk bnde bdk2 skrg tgk..
aku tk pakai,apa y bdk2 skrg pakai..
aku tk juga,melepk tmpt y kwn2 ku suka lepk!!
aku tk mint,apa y kbnykn org mint!!
tk fikir mcm dieorg fikir..
weird.........atau.............tak,,,,,,,,
at least ...aku tk hipokrit...!!



suka@mint@slalu buat
1.cartoon
2.jalan2 tgk org
3.mkn nasi sbg srpn,lunch,dinner and supper
4.biru,hitm,merh,putih
5.naik moto,sbb jimt myk n masa
6.seni dan muzik
7.math,physc n kira
8.terengganu n isinya
9.melukis bercerita
10.kmpung n sawah
11.lepk pntai mlm2,kira bintg
tak suka@tk mint@tk slalu buat
1.cerita korea sbb lembp
2.tgk wayang
3.mkn kuih sbb tk kenyang
4.pink n warn terg2
5.menunggu bnd y tk knjung tiba
6.geografi...
7.blajar bahasa
8.sabh n keadaannya
9.mbaca buku tebl2 mcm hape!!
10.bndar y mewah.
11.tempt crowded

-just be yourself,n u'll find the way to be the best-


No comments: