Wednesday, July 21, 2010


"rindu mida,"kata seorg kawan aku.
"saja j nk tnya khbr,sbb lama tak online",kata soerg lagi kawan aku..

erk...dan....erk..
rupnya,masih ramai y mengingati,masih ramai y letk aku dihati.
rasa cm sedih2 lah plop...
sbb aku pon da cam tenggelm dlm dunia aku kt sini..
sory lah kwan...
kalau mcm sombong..bkn sombong sbnrnya..
cuma aku perlukn masa,utk buatkan smua bnde jadi norml
semua bnde,kalau possible..
....
utk semua.
....
persahabtn ibarat telur dan kulit telur
biarpon kulit telur dan isi telur lain warnanya
nmun,mrk rapat.
walaupon kulit telur keras,isi telur lembut..
namun mrk saling mmerlukan..
melindungi ....dan....dilindungi..
tanpa kulit telur,tk lengkp lah isi telur..
dan tnpa isi telur....apa function kulit telur..
dan..
begitu juga...aku dan kau...

jujur+ikhlas+no stigma
tu j y penting!!

p/s:aku ade mslh dgn semua cikgu bahasa
(melayu,english,arab)
so,bahasa aku mmg truk..
daa..

No comments: