Thursday, November 25, 2010

aku bukan hilangkn kau dlm hidup aku..bukan...!!

mesej y diterima pagi tadi buat aku tenggelam dlm masa lalu..
perlukah menyeret aku kembali pada masa silam...???
please ..jangan

semua org ada melakukan kesilapan..
kerana diciptakan manusia itu berbeda pada keinginan juga fikiran..
tapi...kesilapan y dulu bukan utk ditangisi atau dikesali..
jadikan ia pedoman ..
untuk menempuh hidup...
sekurang2 nya ingat lah agar tidak lagi melakukan kesilpan y sama sekali lagi..

cukuplah...
bersedih,menyesal dan menyalahkan aku,menyalahkan diri sndiri..
semua y terjadi kerana ianya tertakdir..

kan aku da ckp...
Allah nk tunjukkn sesuatu bila dia temukan kau dgn aku..
dan aku dah dpt apa y dia nk tunjuk itu..
kau...kau carilah...
aku pasti ianya juga bagus utk kau..

jgn hilang percaya pada Allah..
satu hari nnti,kau akan sedar...Allah j satu2 yang tak akan hmpakan kau..

No comments: