Thursday, November 18, 2010

Hate is easy.. love takes courage!!

"kenpa excident tak bgtw???"..
"rilex ar,bukan mati pon nk bgtw...sikit j kot...."

sedaya mungkin ingin aku hadirkan satu
dunia y sangat menenangkan utkmu..
hingga kerisauan dan juga ragu2 tidak akan bertamu..
dan kerana itu..
aku...aku y selalu menjadi kuat pada setiap tempat y lemah
dan pada setiap tempat
yang tidak sempurna,aku akan sempurnakan
pada saat y sarat dan pedih,,,aku akan cuba ceriakan..
aku akn warnakan dgn warna2 kegembiraan utk setiap y hitam
aku akn cuba apa sahaja
utk pastikan kau melihat dunia dengan bahagia..

y tidak cukup tentang dunia ini..
aku....y akan lengkapkan..
yang tidak sempurna itu...ianya hnya di mata aku.
di matamu...segalanya akan menjadi cukup cantik dan sempurna..
ya....ummi...
sesempurna mungkin akan aku adakan....
walaupon ia bukan sekrang...namun ianya akan terbentang terang
satu hari nanti...satu hari nanti

1 Q dan 1 A
Q:menangis itu tnda kelemahan
A:tak,dari lahir kau menangis dan ia tunjukan kau hidup...ya hidup.

itu jwapan dia,bukan aku

No comments: