Tuesday, November 30, 2010

lama kau dgn aku...tinggi syg aku pd kau..



di blogdrive aku y dah berabuk..
ada satu entry tentang weirdo.
atas tu
atas sebab2 yang tidak dpt dielakkan aku telah membuatkn dia sedikit rosak.
setelah lama aku biarkan dia bertapa di sony centre KK
aku pergilah menuntut barang y betul2 hak aku ..
aku pergi semalam

erk...dapat yang mcm ni..
tertahan nafas aku marah...dan si amoi tu penuh teliti explain pada aku
"we'r sory miss,kami gantikn dgn y baru,
tapi ini model baru sbb model y mcm kamu punya dah tk dikeluarkan"..
2 minit aku senyp tnpa kata..senyap antara aku dan dia
suasana tegang..sies tegang..
"but you promise that u'll never ubah2 anything except the songs inside ll' be missin kan?
"ya,tapi kamu punya mp3 skrin dia rosak,so kalau nk baiki,whole thing kena baiki,
so we give a new one"
rasa bengang tu da kembali surut..
"tQ"..
aku senyum aku blah...

note: nama y ni pun still weirdo

optimis quote:
kalau dulu 3 hari aku fikir
to do or not to do
masa ni,3 minggu aku fikir
how to do..
no turning back,no turning back

No comments: