Friday, November 26, 2010

tanda yang 1 ni dah lama ada!!

"bodoh sgt mung,yang tu pon tak faham"
aku senyum j,gelak jarang2..
aku akui kdg2 aku lmbat utk faham apa2 y org skrg buat,
kadang2 aku tk tahu apa y berlaku skrg,apa permainan budak2 skrg,
apa yang dikatakan hot skrg!!
bukan aku ketinggalan zaman.
aku yang memilih utk meninggalkan zaman ini...
apa y aku mahu aku ceduk aku simpan,apa y tidak aku buang aku pinggirkan..
itu muktamad bagi aku..
dan utk complain itu pilihan kamu...
utk diam dgn kata2 kamu itu..pilihan aku..
itu juga muktamad...

fine line,...aku dah buat itu sedari dulu,,,
jgn cuba2 nk cross ..
i will give u a payback that is worth to remember..worth to be remember
ianya bukn ugutan...bukn juga 1 kata2 taiko..
ianya satu perkhabaran

aku bukan yang jenis berdendam,
aku cuma susah utk melupakan bilamana ada y melukakan...
normal sebagai seorang perempuan..!!

"Pada akhir
zaman akan terjadi tanah
runtuh, rusuhan & perubahan muka."
Ada yang bertanya
"Wahai Rasulullah bila hal ini terjadi?"
Baginda menjawab;
"Apabila
telah bermaharajalela bunyian (muzik) &
penyanyi2 wanita" -Ibnu Majah

No comments: