Tuesday, November 16, 2010

berturutan tinggalkan kesan y tidak sekejap!!

dah 2 hari berturutan
i need you hasil suara marc anthony jadi halwa telinga aku..
dari subuh membawa ke magrib...tido bgn,membawa ke subuh balik..
sies...sengal

tahun lepas,aku di meja study time org lain balik utk raya aidilfitri...
masih ingat ....tahun lepas...
dan tahun ni...raya aidiladha..aku still di meja study...
utk tahun ini...
dan aku juga akan ingat saat ini..
......
ok..test power...kuat k tak kuat ati kecil aku ini..
kuat atau tak...???
tahun y berturutan

1hb november...first excident moto....
dan 12hb nov juga,ada org langgar moto aku..
berturutan....lagi berturutan.
jarak y dekat buatkan trauma tu menebal...
sies tebal...

O n N :
Jebat y dikatakan derhaka itu pilihan aku..
bukannya Tuah
y kesetiannya tidak perlu diragui itu..
baik aku bukannya utk semua..
ianya utk mereka mereka shj..
hanya mereka sahaja!!!

No comments: