Wednesday, November 3, 2010

aku perlukan teman...malam ini


perasan tak ???
kadang2 sinaran bintang dan kilauannya..
tidak senada n sama cerah antara mereka..
ade y lebih dan ada y kurang sinarannya..
aku menyimpulkan
mungkin jarak menjadikan mrk berbeza,
mungkin size atau komposisi y merubah ....kilauan mrk..
mungkin juga....kedudukan serong atau tegap mrk
jadi pengaruh sinaran gamaknya..
kilauan y lain2 itu bergabung ...dan menjadikan indahnya malam...
indahnya langit ditemani bulan...
aku mahu................
ajak kamu kira bintang malam ini...
marilah...kerana aku berseorang..
tnpa teman dan tanpa bunyian..

note:
erk...aku bukan pakar bintang...
kan aku dah cakap...aku bukan seorg y pandai atau arif...

optimis:
takut....bnde y kena dihadapi..
walaupon kdg2 lari bersembunyi itu jadi pilihn...
semat dalam diri,satu hari,takut itu bukan lagi satu bnde y akan buat aku lari..
penat lah..sokmo kena lari!!

No comments: