Tuesday, September 6, 2011

I don't want anyone else...sungguh..



aku memang ada plan utk give up ..memang ada pernah rasa itu mai
dan jika tidak kerana

ayah yang selalu care pasal aku,
umi yang selalu rungsing dengan hidup aku
rungsingnya umi buatkan aku rungsing balik
so better jangan ribut2,jangan rungsing2
ada masalah,sakit,stress,jangan rungsing...be cool and take it macam anak lelaki
jika tak ...rungsing umi sampai tak bole makan tu akan effect aku berganda-ganda
dan
adik yang selalu tanya macam2,mintak ajar itu ini
selalu buat gaya "saya percaya pada kakak saya"
sedara mara yang selalu tepuk2 bahu,selalu usap2 kepala
dengan mata "berusaha dan berjaya,kami menyokong"

..kerana itu aku tidak akan pernah bole give up..
aku tidak kuat tanpa sokongan mereka

aku bukan siapa-siapa kalau bukan kerana mereka

No comments: