Friday, September 9, 2011

natural story teller..

aku tidak punyai banyak masa..
eh...bukan macam tu
aku juga punya masa 24jam seperti manusia lainnya..
namun,kerja aku banyak,
orang lain juga punya 24jam tapi kerja mereka tidak banyak
dan mereka tidak lembap macam aku
aku manusia yang punyai banyak kerja,lambat dan lembap maka,punyai masalah dengan masa..
haih...

aku suka membaca tulisan para blogger,
paling aku suka blogger yang tidak mahu dikenali...
hanya menulis dan berkongsi...
hanya menulis dan memberi...
kerana itu aku hanya membaca 5 tulisan blogger yang aku tidak kenali
dan beberapa tahun lalu 2 darinya berhenti menulis...secara tiba2
dan kini.....mereka kembali menulis

ya ....En.Ami dan En.kunci..
korang curi lagi 24jam masa kritikal aku ini..

"kadang2 saya suka .sebab dia terlalu gemar bercakap.saya boleh mendapat
input baru dengan memasang telinga mendengar ceritanya yang pelbagai ragam.

kadang2 saya tidak suka. sebab dia terlalu gemar bercakap.paling tidak enak
apabila terpaksa berpura-pura melayan karenah ceritanya,baik realiti mahupun
dongengan"...En.Kunci 2006


No comments: