Wednesday, September 21, 2011

lab no 16

jika kau katakan aku bagus dan akan lulus
atau kau mengatakan aku tidak bagus dan akan gagal
tidak ada apa-apa sebenarnya
kerana aku tahu apa yang aku tahu,aku tahu apa yang aku buat

dan untuk exam first time kali ini
aku failed
mengenai teori part,aku failed
mengenai clinical part,aku juga failed.
aku mengharapkan kertas yang berbaki lagi satu ini,
aku dapat puaskan hati aku dengannya

keputusan yang prof akan umumkan minggu depan,
aku sudah tidak berminat lagi untuk mengetahuinya...
failed atau lulus bagi mereka..ianya tetap failed bagi aku

dan aku kecewa dengan ketidaktetapan hati aku dalam perjalananan ini
ianya bukannya tidak boleh dilakukan
cuma aku tidak mahu lakukan dengan sepenuh hati
ianya cuma hati aku yang masih berbelah bagi...

I'm going to light up the spirit
dan ianya memerlukan lebih daripada aku..

No comments: