Wednesday, September 7, 2011

L.O.V.E...don't be bitter..be better..


"aku rasa aku nak kawin lah"

aku sebut je camni macam2 reaksi manusia2 sekeliling aku pamerkan,
dan kebanyakannya yang negatif lah....kawin muda kan??
paling banyak dikata "gatal lah lu"

mengenai kasih sayang antara lelaki dengan perempuan
couple dan kawin
antara dua nama perhubungan ini,
yang samanya
dua orang manusia berlainan jantina berkongsi kasih sayang
membina impian dan janji2
saling menjaga dan cuba memahami
bezanya
kawin itu menghalalkan yang haram bukan??

aku sebut je nak kawin..terus kena hentam..
yang hot bercouple upload gambar dekat fb tu bole pulak ditinggal komen
"korang berdua padan lah"
"alalalala...sweet nye"

hei teman..meh lah kita tukar mind set pada couple dan kawin ni
rasa macam dunia dah terbalik kan??
yang berhasrat bina masjid diperlekhkan,,yang bercouple kehulu-kehilir diangkat2
apa kes??

note:
tentang hasrat aku nak kawin
,aku suarakan untuk mendengar orang sekeliling bersuara
and it done..

No comments: