Saturday, September 25, 2010

adakah ini dikira tidak bersyukur


'aku ke kutub,terlalu sejuk...ianya tidk sesuai utk aku lantas
aku ke gurum,panasnya mmbakar,
juga tidak sesuai utk aku"
kalau aku dah penat dgn dunia,
aku mahu ke dunia lain
tapi adakh dunia lain???
di mana semua org macam aku.
dan jika semua org macam aku.
bahagia kah aku disana.
hak hak hak hak ..
mungkin semua org kata y aku manusia..
tk pernh nk puas hati dgn apa y ada..
mungkin...aku lh manusia itu..
dan mungkin juga kamu..
dan kita semua kdg2 cuba create dunia sndiri
pabilamana dunia y ada kini..
byk mmmbuatkan hati berasa sakit.
dan sakit itu mmbuatkn aku serik,serik utk hidup..
dan ianya juga tidk bermakna aku sudh bersedia utk mati..
aku hnya mahu berada di dunia ku..
cukup lah...
cukuplah
jika hnya sekali...!!!

No comments: