Wednesday, September 8, 2010

emo



hobi bergmbr n mgmbik gmbr bercmbh dr zamn matrik..

masalah hati..
1 bnde y aku nk org y tak fhm sal nim,,baca and faham..
k lah...

nk kenal org senang je,,,,contonhya..
nk trun tangga masjid,punyalah excited berlari-lari anak...
and then.......tup........
tersepk kepala seseorg y ngh dok melepk di tangga masjid..makan eskrem
"awak,sorry yer..saya tak sedar"
"tak pe,tk kisah,(camne dia bole sepk kepla aku nim)"..
kenal...and ..then berkawan..

second part nk rapat dgn seseorg..
"jom g mkn,jom g terjun sungai,eh,tolong ajar,jgn lah kedekut"
"ye.yes,na'am"

and then ..masing2...bawak hala tuju..
"next time jumpa lagi,salam"
"salam kmbali,jaga diri jaga hati"..

atas tu intro j..ni baru msuk isi nya..
k lah ...bkn senang kn nk lupkn seseorg bila ia dah mai dlm hdup kita..
kadang tk panggil pon dtg,maslh btol..
camni lah..
pada aku y tk senang nk terasa dgn org,,,,,,
(eh,terasa dengan bengang lain tau=definasi dlm hdup aku)
bengang,tiap2 hari bengang..
tapi bila masuk bab terasa ni pyh skit,,
effects: mals nk tgk pon muka dia,tk nk tau apa dia buat,hdup mati dia,tk nk tau apa2 sal dia,
lau ade y sebut nama dia,berasap j rasa,dok lepk2 terbyg2 apa y berlaku,
kdg2 rasa terharu,mula lah tk menentu...byk lagi lah symptoms y buatkan
org menymph dgn aku (ade aku kisah),org heran (kenp org slalu bereksi pelik)
dan etc..
,,,,,,,,bkn senang nk lupa bila dah terasa...
aku bole j ckp,aku ok j,aku tk kisah..
tapi aku memilih utk show off,lagi senang,aku tk rasa kekok,dia pon tkkn terasa,,
sbb aku suka j lau org tk suka aku tunjuk y dia tak suka aku
drp..
baik j,tapi
blakang mengata-ngata...konon2 profesional lah,tk mencmpurkn y pribadi dgn kerja.
perlukah????bole blah
senang kan..lau dah tau org tk suka kita,
tak ade lh akan kita buat bnde2 y buatkan rasa dia bertmbh sakit n jiwa kita kn parah..
sory lah pada y buat aku terasa,aku mmg bayar tunai..
walaupon aku tau memaafkn itu lebih baik..tapi
ckp senang..buat tu y sush nyer..
it's better for me and u all utk stay dlm kawasan masing2..
once aku terasa and letk kau luar dlm hdup aku.
aku tkkn let u enter it one more time..
sng kata,tiada peluang kedua..
sbb,time aku da decide utk kawan dgn kau,means aku mmg betul2 nk..
n then when kau buat mcm2..maka end of the story and titik..
tak ade nyer to be continued..'
so what??nk ckp ape???aku selfish or ego or degil..
ckp j lah,tk luak tak ade pape pon berubah
aku tawarkn satu pershbtb 0r relationship y bernilai and aku akan ttp keklkn nilai itu..
tk brani,tk yh join...easy for me.
aku maafkan smua org pada satu ketika tapi
utk jadikan ia cam dulu itu adalah mimpi..
just stay outside,,jgn masuk dlm hdup aku lagi!!
titik!!!!

-outsiderz-

No comments: