Thursday, September 30, 2010

mimpi tu kadang2 bagus!!!


14 jam dari skrg aku exam...!!!
aku dah bosan menghafal..mengingati
memahami
sbb...jiwaku tidk brp nk sesuai dgn benda2 ni
perumpamaan ...
ianya mcm...
kau suruh kuda naik pokok kelapa...
sdgkan,,kekuatannya adalah berlari-lari
bukan memanjat....mmpukah
mcm tu lah rasanya..
ade rasa...???
tapi aku bukan kuda,aku manusia...sure tu

soalan2 exam esok!!

answer all the questions.
1. explain the princple of aeorodynamic..
(A=incompressible bernouli equation,measuremnt of air speed..bla bla bla)
2. state types of drag equation in aerodynamic with examples
(A=drag equation is divided to two...during high and subsonic speed
subsonic speeds=induced drag n parasite drag
the other one is compressibility drag)
3.Explain the concept of streamlines
(A=curve along which tangent at any point on the curve always
coincides with the flow velocity
at that point)
---aku hnya membayangkan---

jika aku tk dpt cari kegembiraan dalam realiti..!!
izinkan aku senyum dalam mimpi..
sudah cukup adil bagi aku!!


No comments: