Sunday, October 3, 2010

bnde y tk pernh dijumpai tkkan hilang???tol k??

kuasa NAK
'jgn bercinta dgn y pndai bercinta,tapi carilah y nak bercinta"
"jgn ckp ,ajar student pndai best,lagi best ajar y nak belajar"
"jgn kawan dgn y pandai berkawan,kawan dgn y nak berkawan"
dan pointnya disini!!
"jgn buat kerja dgn y pndai kerja,tapi carilah y nak berkerja"
pengajaran utk aku juga!!
penat!!
********************************************************
1 benda y nk dikongsi..
bila aku langkah masuk med skool nim..
1 persoalan menjengah..kotak memori aku..
'adakah aku telah jumpa arah??"
atau
"aku telah hilang arah??"
dan,..
aku tk pernh jumpa jwpnnya...sampai skrg..
bila nye jwpn akan muncul ....y tu pon aku tak tahu
********************************************************
kawan aku ckp optimis itu penting!!
so..aku optimis lah ni
tk semua y nmpak merugikan pada mata kita semua manusia
merugikan pada mata DIA!!

(1 sudu kopi,1 1/2 gula, 2 sudu coffea mate)
menu utk study



2 comments:

nadiahnadho said...

sy pon knkandang penat.x boleh ke klo kte just follow the flow?

Outsiderz said...

pilih lah...nk folllow or nk lawan..
doesn't matter to anyone xcpt ourself...
hak hak hak...slamt kembali ke realiti ya!!