Saturday, October 16, 2010

aku mahu berdiri di atas awan !!

(batman=y first)

sesak...pernah terasa sesak??
kau tahu ianya membuku didada..
bergumpal,,,menjadi sebati,keras dan menusuk
dan aku keep cakap pada diri..
sabar...sabar...sabarmu itu akan terbalas nanti
mereka terus menekan aku....
terus....dalam dan semakin dalam
dan aku terus bersabar...
sabarku tebal....dan....makin menebal...
we'll see..
tekanan mereka atau sabar aku y akan
habis dahulu..
habis..!!!

(cik pan n anak=2nd)

optimis quote:
tidak perlu hiraukan kata2 org pada diri..
krn mrk tidak tahu apa2..
hiraukan apa katamu pda dirimu sendiri..
krn kau y tahu almost segalanya
-0utsiderz-

2 comments:

ema said...

pedulikan kata orang....
wahahaha...
saya suka,sy suka...

ema nye optimis quote:
sabar itu wajib,
redho itu lebih baik.....

Outsiderz said...

saya suka suka jugak...
suka byk benda