Monday, October 11, 2010

mahu kira bintg!!!!langit,please jgn hujan!!!

(cm ni lah muka Cik Pan aku,tnpa riak...)

aku tarikk bantal,letak kepala, terus menarik Cik pan ke dada, peluk erat2
Dan ku tekan fon..
Dari huruf A sampai Z..
satu persatu nama ku baca...di contact list fon aku
Ingin aku call, bercerita...
soal hati,soal diri
aku harap mrk faham,
atau mengatakan sesuatu y buatkan aku tenang
aku harap,ada y akan buat aku tersenyum panjang
aku harap,
hmm.....
aku set up alarm pukul 3 pagi,dn letk fon bawah bantal
dan tidur
bagaimana ingin ku kongsikan rasa hati
jika aku tidk percya org lain lagi..
pernh kah rasa hilang percaya pada dirisendiri???
ya diri sndri??
aku merasainya skrg..
jika aku sndri tdk prcy pd aku,mana mungkin aku prcya pd y lain..
tapi...
sperti cite lepas...dan seperti y aku dah tulis
aku hnya percaya pada DIA..
-----------------------------------------------------
aku telah cuba utk bercerita,berkongsi rasa,
aku failed utk buat mrk fhm,n mrk failed utk memahami.
so????.....titik..

note:
aku tk doakn hidup aku mudah tnpa hlangan@dugaan.
aku hnya mtk KAU tabahkan hatiku !!
hadapi segala cabaran..!!

No comments: