Monday, October 18, 2010

ini kali terakhir aku mengataknnya!!


aku bukan manusia y bnyak ilmu,maka tulisan ku juga kurng ilmu
aku hanya menulis tentang sesuatu y aku arif,y aku faham...sepenuh jiwa
kedatangan mu tidk ku alu2kan,kepergian mu juga tidk ku hiraukan
biarkan kita berpapasan...tnpa suara..
ianya lebih bagus kiranya..
aku bukan berdendam....cuma
aku meletakkan segala menyakitkan di tepi..
dan berjalan melintasinya...
tanpa riak....
kerana..aku tahu..
apa y aku tahu,kamu tidak tahu!!


ikan y pelik..sies aku tk pernh nmpak
ni lah target kiteorg
y ni,aku tgk j...sentuh ,nk g dekat pon tak berani


optimis quote:
aku takkan berhenti,bila kamu memintaku berhenti..
tapi aku akan berhenti,
bilamana....kamu sudah tidak lagi memintanya!!
sure...
hak hak hak hak...!!

2 comments:

nadiahnadho said...

ikan kat sabah mmg pelik2
lgi pelik dorg x pernah makn ikan keli@semilang.pelik2

Outsiderz said...

memang sesangat pelik..
konfius nk beli,,
sebab nnti konfius nk siang2/pegang
then konfius nk masak cmne..
dan bila dah masak konfius nk makan..
ikan...konfius kot